Eller så blev jag bara ett måndagsexemplar

Snälla Gud.

Jag ansöker om en ny kropp.

Jag tycker att jag alltid har försökt att sköta min kropp, men den bara går

sönder hela tiden.
Det är någonting med mina fingrar. Det verkar att ha gott troll i dom.
Eller så blev jag bara ett måndagsexemplar.
Foten som jag blev sparkad på, verkar aldrig vilja läka och nu har det onda förflyttat sig och ramlat nedåt under foten, så nu kan jag knappt gå.

Och jag går av hela tiden.
Den här förkylningen som har varat i fem veckor nu, håller mig fången i min kropp.

Jag behöver ut och gå och röra på mig.

Jag har en själ som behöver luft.


Så nu ansöker jag härmed om en ny.

Du kan nå mig på hemmatelefonen, för jag kan inte jobba i alla fall.



Mvh

Wildros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0