Det fulaste ordet jag kan komma på, skulle jag vilja skriva nu..

Att det aldrig blir som man tänkt sig, det var väl inget nytt faktum i sig. Men att det hela tiden ska ramla på nya saker som aldrig blir som man tänkt sig, precis när man tycker att man har rett ut det som nyss inte blivit som man tänkt sig, är väl lite nästintill taskigt tycker jag.
Jag tror att jag tar och byter jobb nu..
Nähä, finns det inte jobb hängande på grenar, så att det bara är att plocka? Det hade jag ingen aning om. Det var så länge sen jag inte hade ett jobb, så jag minns inte riktigt. Delikata problem va?
Jo, man kan ju tycka så.

Jag återkommer vidare, när jag har lugnat ner mig en smula..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0