Bokstav i kombination med kli i kroppen och sura tankar..

Idag orkar jag inte..
Jag är sur och allt är bara skit(bokstavligt talat för den delen)
Och får jag inte prata med en trevlig människa snart som inte
jag behöver säga samma sak till, för ettusentrehundrasjuttioåttonde gången, så
spyr jag..
Komsi komsi!!

Jag vet inte om det beror på universum i sig eller om det beror på
den totala sockerchocken min kropp har fått idag.
Har varit på födelsedagskalas, med alla sorters bakverk som finns.
Tack Helena, det var gott.
Jag trodde när jag kom hem att jag hade fått en
bokstavskombination, men sen kom yrseln och då förstod jag..

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Å en dunk ljummet vin på det kanske?

2007-11-10 @ 21:13:37
Postat av: Camilla

Ja hälsokost eller hur var det.. ;-)

2007-11-10 @ 21:23:43
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: paddok

varsågod!.... även jag har lidit av en bokstavskombination....DAMP tror jag....men har effektivt motat den på porten med tankar att jag inte orkar göra nåt...fast kroppen sagt att jag skulle fara omkring...

2007-11-10 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0