Astrid

     image33                                                            
                                                                                                    
                                                                             Hur skulle vi ha klarat oss?
 




                                                   


                                                     Utan dig??image34









image35
                                                                                            Nej det går inte



image36



image37

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Näe... faen vete. Ibland tror jag att en anledning till att vi i Sverige är tämligen snälla och lugna just tack vare Astrid. Jag hde till o med en idé om att vår kriminalitet var lägre eller snarare "mjukare" tack vare henne. Men då kommer man in på frågor om vi å dom å jävla utlänningar, men det är ju inte så jag menar heller... Men jag tror verkligen på Astrid!

2007-11-14 @ 22:54:19
Postat av: klimakteriehäxan

Det där var ett originellt och snyggt sätt att hylla Astrid på!

2007-11-17 @ 09:13:05
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Camilla

Tackar!

2007-11-17 @ 09:23:11
URL: http://www.wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0