Alla människor har hemligheter, vi har feromoner...

Sånt här ska man väl egentligen inte berätta för folk, men jag gör det ändå.
Vi var tvungen att göra ett litet test idag,  jag och min arbetskamrat.
Vi har länge pratat om morotstopparnas verkan eller inte verkan när det gäller feromonerna..
Tillslut kan man bara inte motstå frestelsen att verkligen se om det funkar.

Så vi har nu pulat i oss morotstoppar och så ska vi i morgon sätta oss ner och bara se vad som händer.

Så nu är tanken att vi i morgon, ska kunna avgöra, hur mycket mer männen dras till oss utan att vi ens gör ett litet blink med ena ögat..

Och händer det inget, då har Anna Skipper fel.
Eller så beror det på att tidsintervallet var fel, eller att det var för liten tillförd mängs morotstoppar.

Vad skulle ni tippa på? Räcker det att äta en rejäl topp eller handlar det om kg?

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Åsså e de ju så bra för synen! Morot-stopp. Försynen. Se bra ut. Utse bra. Toppen!

2007-11-14 @ 20:53:15
Postat av: Camilla

Jaha, så i själva verkat är det bara för att man blir så himla snygg, dvs ser bra ut, som det funkar på män-eländena???

2007-11-14 @ 21:21:41
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: Snilsson

Jag vet inte. Åsså är jag allergisk mot morötter. :-S

2007-11-14 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0