Så där ja!

Nu har jag varit Private Investigator åt mig själv, så nu vet jag.
Alltså det är inte så lätt att vara anonym i dagens Sverige, eller så är det jag som är så himla bra..

Men en gång när dom hade tagit två kalvar på mitt jobb och jag kom bärandes på en stor dörrnyckel, med plasthandskar på mig, för att inte förstöra spåren och krävde att polisen åtminstone skulle ta fingeravtryck, så ringde självaste kommisarien upp mig och bad mig att söka till Polishögskolan(han hade ingen susning om min kondition dock..), för att
-"Det är sällan man ser sånt engagemang"

Så jag kanske är en naturbegåvning inom området...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Du får färga håret rosa (wildrosa?) och kalla dig för Skärlock! ;-D

2007-12-03 @ 19:15:23
Postat av: Snilsson

Jag antar att första steget var vad, å sen kom var...?

2007-12-03 @ 19:16:03
Postat av: Camilla

Vet du att du är det knäppaste jag har träffat..haha...men det var nog det roligaste också hittils..haha..
Ja jag får bli Skärlock Wildros, så kanske jag letar upp nån het ved i skogen och tar med den till världens ände och ser hur den ser ut...
Och plupp så hade den heta veden ramlat ner i oändligheternas hav..*fräs*

Var, de var frågan vad över huruvida det skulle komma ett vad också efterpå, men vadet slogs av den vadmusklade, men frågan var var..

2007-12-03 @ 19:55:56
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: Anonym

hitills stavas hitills och inte hittils, för det blir så lite elle och så mycket te och te är ju inte så för magen...

2007-12-03 @ 19:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0