Redo..njää

Ja det var en konstig dag i dag..
Jag tror att allt har gått sönder, förutom jag, för en gångs skull..(jihoo)
Men typ allt på mitt jobba har pajat så jag har varit där i fyra timmar tror jag..
Schhh...jag är sjukskriven, så säg inget.

Jag hade tänkt åka på julskylting i Järvsö, men det blev inte så.
MEN sen kom jag på..Är inte julskyltningar på Söndagar dom??
Hm..
Så hade jag åkt dit så hade jag väl stått där med lång näsa.
Nu fick jag bara ha rinnig näsa i stället.
Men vet ni, det var kul att se folk..
Även om nu det mesta av folket var kor..men i alla fall..

Men insåg att börja jobba var fel status på mig än så länge.
Det var bra att jag fick göra prao i Bregottfabriken så att jag vet att jag inte riktigt var redo än.

Jag vet inte om jag är redo för någonting egentligen.
Såg en...tar emot att säga..men..en man i förrförrgår som jag fann någotsånär intressant..
Fast han inte ens hade samma initialer(tror jag) som Mr Heartache..
Kändes hellustigt.
Har nog inte hänt på två år tror jag.

Men sen var ju jag tvungen att fundera och tänka.
Tänk om jag kunde låta bli!!

Fick lite panik av tanken av att det skulle komma in en man i mitt liv igen.
Vet inte om det har med rädsla eller korkadhet att göra...
Men jag fick totalpanik och började svettas och bli torr i munnen..

Eller vänta..har jag blandat ihop panik med attraktion?
Blir man inte lite torr i munnen och svettas då?
Jag minns inte.
Hur det var. Är

Kommentarer
Postat av: Mjölk-och-ko-mästaren... :)

jo... kallsvettas, torr i munnen, darrar och hm.. ja.. nervös...... säger hon som vet... haha och en gång fick vara med om det iallafall.... förresten panik är nog lika men inte det där konstiga känslan i magen..... :-)

2007-12-02 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0