Orka med mig

Idag känner jag mig äntligen lite bättre i min evighetsförkylning,
Trött är jag, men det tar nog sin lilla tid att komma igen så.
Är det nån som är skitless på att höra om mina baciller och virus nu?
Ja jag förstår det. Gissa hur less jag är..
Men jag får ju inga andra input, så det är ju det enda jag kan skriva om. Mitt liv idag.
Roligare än så är det inte..
Men nu kan jag ju i alla fall börja tänka igen, på både gott och ont.
Det finns lite space i hjärnan för tankar nu.

Ska snart försöka få till lockarna någotsånär och få på mig nåt annat än samma gamla trasa, som jag har hasat omkring här i mest hela tiden.
Det faller liksom långt ner på listan det, när ingen ändå ser en..
Men jag känner mig lite piggare överlag om jag bara gör "nånting"
Ska skjutsa sonen på tåget och sen ska jag handla godsaker till TV-bänkningen i kväll.
Låsa dörren, stänga av ljudet på alla telefoner.
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0