Men vi gillar dom ändå på något förunderligt vis...

Hur är män funtade egentligen..?
Var hos min vän ikväll och efter maten så gick han och lastade in allting i diskmaskinen och tryckte på knappen och det hördes ett högt oljud från diskmaskinen och han konstaterade att

"Nähä, den funkade inte nu heller!"
"Vadå, har du inte lagat den då, eftersom du försökte att knäppa på den?", sa jag som komihåg att den hade varit trasig på Juldagen också.
"Nä, men jag tänkte att den skulle funka nu ändå."
"Jaha, som typ självläka då eller?"
"Ja, den har gjort det en gång förr..."
"Jaharu.."

Ska man skratta eller gråta åt naiviteten eller ska man be en liten bön kanske?

Men

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Jaa! Jag har väl alltid trott att den var gudasänd...! ;-)

2007-12-30 @ 16:13:04
Postat av: Camilla

Haha...det har jag aldrig märkat av någonsin.. jag trodde att det var ett skämt bara..men sen fick jag barn...Hepp..

2007-12-30 @ 18:19:21
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0