Lite oväntat..

..så ska vi nu bli en till i familjen. Plastpappan ska flytta utomlands i några år, så liten grå måste komma och bo hos mig igen.
Jag har vridit och vänt på detta och undrar verkligen hur det ska gå. Hon är ju inte gjord av sociala färdigheter och positiva tankar om andra i hennes art precis.
Det var därför jag en gång för två år sen när jag tog mitt pick och pack och liten gul(som nu är en mycket stor gul), bestämde mig för att låta henne bo kvar med plastpappa.
I allra värsta fall så pyser hon det första hon gör, när jag släpper ut henne första gången.
Men som kompensation för hennes icke postiva tankar, så ska jag försöka att tänka såna positiva, i alla fall.
Jag har saknat henne, det måste jag erkänna. Och nog kommer det att bli bra med lite uppvägning av kvinnlig energi här hemma. Tycker att det är alldeles för testosteronstinnt som det är just nu.
Sacred female
Så välkommen hem Doris..
Vi provar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0