Kallt

Nu så får vädret ta och ge sig.
Jag håller på att frysa ihjäl. Jag är ute hela dagarna på mitt jobb och jag börjar se ut som en rosenknopp nu i ansiktet av all kyla.
Fick som förslag igår att jag skulle äta lite mer så att jag fick lite mer som skyddade..
Går det??
Jag menar jag är väl bolstrad nog så det räcker..
Tack Daniel för det fina förslaget, men jag tror att jag fryser hellre ihjäl, än att jag går upp ett gram till..

Var på Julshow i går på byns lokala ridhus.
Fantastiskt fint!
Fantastiskt...kallt..
Men vad gör man inte för kärleken. Till Hästarna..

Kommentarer
Postat av: tomten

ja vad gör man inte för kärleken....?!...till hästarna??...eller....

2007-12-17 @ 22:58:50
Postat av: Anonym

Ja vad skulle det annars vara? Det är ju dom som gör livet drägligt att leva..

2007-12-18 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0