Jorå..

..utdelningen har varit rätt skaplig i dag. Om man bestämmer sig för att inte ro kanske man flyter med på ett annat sätt. Det blev inte lika kantigt och jobbigt att kämpa på. Men jag vet, jag vet att jag kommer att stå där igen. Frågan är bara tiden. När jag är där igen.
När jag vill styra farkosten igen, med en liten joystick.
Om jag bara kunde fatta just just då, när jag står där med pekfingret i högsta hugg, att det dalar mycket vackrare i medvind än i motvind.
Kanske har det alltid varit mitt mellannamn, före kaos och efter frustration.
Men små, små naggade löv kan också räfsas ihop. De kanske inte stannar i högen för alltid, men de finns där en stund.
Tills nästa orkan kommer..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Fint...!

2007-12-06 @ 10:19:15
Postat av: Camilla

Tanx!

2007-12-06 @ 10:23:07
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0