HippiePappa

Min pappa är så hipp.. Jag vet dock inte om jag tyckte det när jag gick i ettan och vi skulle gå på föräldrarmöte och han kom i långt hår, väska med fransar och flipp floppskor och alla andras föräldrar kom i snygg dräkt och håret uppsatt i svinrygg. Men i dag kan jag uppskatta det lite i all fall.

Han ringde igår
"Hej! Jag har köpt en grej åt dig"
"Men vi skulle ju inte köpa några julklappar sa vi ju"
"Nä men det är mer som en..present..."
"Jaha.."
"Äh, jag säger vad det är. Jag har kommit över en orginalskiva med Perssons Pack,  Längre Bortom Bergen på tradera"
"Meeeen Guuuud pappa, du är en ängel"
"Ja jag vet. Jag köpte fem stycken, så vet du nån annan som vill köpa så har jag ett lager...."



Ibland är det så bra med en hippiepappa, som förstår vad som är viktigt här i livet

Och helt plötsligt så blev han den hjälten jag alltid har saknat...

my hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0