En är alltså jag..

Fan vad livet sveper med en ibland..
En är alltså jag..

Det är så ruggigt, pirrigt, fasansfullt, underbart, skräckslaget.
Man har liksom aldrig försvaret uppe när det ramlar över en..
En är alltså jag..

Man är aldrig redo.
Det blir liksom oj hoppsan när det drabbar en..
En är alltså jag..

Om jag har levt hundratusen liv innan detta och inräknar alla dagar och alla nätter i detta.
Alla dagar som kom och gick
Alla andetag

Så har dom funnits till för en enda dag.
Dom har kommit och gått och format hela mitt universum för en endaste dag
Och det var i måndags..

Jag är helt i fas
Förmodligen för en specifikunik sak

Undrar bara för vad?..    

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0