var tog sommaren vägen..


var sjutton tog den oändliga sommaren vägen? jag som skulle gå ner hundra kg i vikt, hitta prince charming, vara ute på allt kul, åka och hälsa på alla vänner som bor långt bort...suck.. ja ja jag ha gått ner nåt kg och prince charming han står ju där och bara finns lika som i maj och hälsa på..nja.. vet inte..men jag skulle vilja få om sommaren som har varit det underbaraste på länge och ändå den eländigaste på en miljon år..jag har gråtit, skrattat massvis..flera ton faktiskt och varit ut på en massa massa (tro mig) tok!!  men det pirrar så där underbart fortfarande i magen när jag tänker på allt tok och jag kan komma på mig själv att sitta och småle åt allt..
Skulle man sammanfatta så har det varit ett underbart helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0