Sur!

gud vad jag är på dåligt humör idag. alla är dumma och allt blir fel och så fort jag öppnar munnens så börjar alla pinka in sitt revir. jag blir galen!! verkligen. men är det så att man inte kan säga nånting utan att folk ska behöva säga. nej men så är det inte utan det är si och så. går det inte att bara hålla käften en gång? jag bara undrar? nu tänker vän av ordning att hon är säkert lika själv. men ja visst säkert är det så ibland. men nån gång i månaden kan man väl bara låta saker gå förbi, men tydligen inte.. det är så himla tur att ingen som sagt läser det här, så mina budskap når ut i rymden så alla kan höra...ja .jo..
i dag har jag varit så upp i inpinkande folk i olika konstellationer så jag blir spyfärdig.
det är så bra att vara jag...
nä , men jag blir less ibland..
och idag är en sån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0