stannar kvar

Har nu kommit fram till att jag kan visst skriva praktiskt taget vad som helst här för det är nog ingen som läser i alla fall. Jag kan skriva att P , jag skulle kunna hugga av mig vänstra armen för att få dig( ja vänstra, högra där går liksom gränsen). Men visst är det fint att man kan lätta sina innersta hemligheter för hela världen och ingen som får reda på det i alla fall..underbart. Det var ju lite småmodigt sådär utan att riskera nåt. Eller jo..om nån googlar på namnet så dyker det väl upp...spooky..
Nä jag ger inte upp. Jag tänker faktiskt fortsätta. Kanske jag blir sedd som en åsna,  men det får väl vara så då.
Det är mer att jag själv blir lite förvånad över mitt eget beteende faktiskt. Jag som är född med bootzen under sängen. Ja inte vet jag jag kanske dammar av dom en vacker dag. Men jag tycker att jag har gått klart nu. Man kan ju inte bara springa ifrån allting heller. Ja men visst låter det lite kul när det kommer från mina läppar..jag vet..jag kan säga det igen..man kan inte spinga ifrån allting.. så det gick ju rätt bra faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0