piggtrött

nu sitter jag här och försöker varvar ner efter en jour som man inte behöver varva ner ifrån..men det blir lite uppskruvat på nåt vis i alla fall. idag har det varit lite mera flyt i alla fall..förutom att jag har skavis mellan låren lite högre upp om man säger så.. nja nu är det inte riktigt som man kan tro.men man hade kunnat hoppas. man kan tycka att det är ett sannerligen för tillfället oanvänt område och det är helt så som det är. men själva  skavet beror på annat..typ ridit två hästar i pang på röda betan och det var några dar sen sist, och varm och svettigt och eländigt på alla sätt och vis..
Men det är så konstigt..jag vet inte, men jag brukar ju vara såå himla trött i vanliga fall, men jag har varit så pigg sista dagarna att jag blir lite rädd för mig själv nästan. det brukar ju vara så att man kommer in i sista andingen innan det tar helt slut..hm.. ni vet att jag är så van att vara trött 24 timmar o dygnet om det nu inte faller sig så att jag får leva mitt eget liv och sova när jag vill(dvs gonatt 03.00 och godmorgon min sköna ca 10.30..), vilket infaller tre veckor på sommaren typ. så jag blir lite misstänksam...men jag ska nu mer hoppas på att det är någon sorts föränding som har inträffat i stället..men ni fattar va?
ja nåväl, nu har jag tryckt i mig youghurt, mina fantastiska nötter som bara finns på ica i Järvsö, och två ägg och snart ska jag försöka att gnugga in mig i kuddarna som sir vääs gör...
Sen tror jag faktiskt att jag har fått en stjärna i himmlen för att jag har puttat en kvinna till en man där båda är lika vrånga....det var väl snällt  käckt  trevligt  alldeles alldeles underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0