Ok..jag är patetiskt..jag vet..



det är lika bra att jag erkänner det på en gång.. jag kommer med en sån där igen..jag måste lätta..
vad fan är det med augusti?
jag borde ha ormar i magen. jag borde ha dragit ner gardinen. jag borde ha plockat ner månen. jag borde ha knäppt av solen..
jag tyckte jag såg dig med en annan häromdagen.
men jag vet inte vad det handlade om..ormlöst ..
jag trodde att jag vet vad jag såg. men jag är så lite säker.
men det kom ingen orm, det kom ingen jävlar-i-helvete-nu-dör-jag känsla. det borde det ha gjort i så fall. så tills att jag vet hur det var så kommer jag att tänka att det inte år så..
hur kände du det när min vän betedde sig om om han ägde mig?
jag såg din blick. den som du sedan väl förklädde.
ja jag vet. jag skulle ha förhindrat det. förlåt mig. det var lite med flit. jag är ledsen..
universum består bara av dig. men jag var tvungen att ge dig en spark i röven. du måste ju vakna till.
men jag gick för långt.
jag är kanske dålig på finare gränser. jag har aldrig varit speciellt smidig.
jag vill så mycket ibland och det blir så fel.
som augusti
som blev en dag. som blev ett tag. som blev åtta år..
ja helvete. jag är ledsen för din sorg då och nu. jag är ledsen att jag sårade dig då och nu. för alltid
har du någon annan nu, så vet jag. jag kommer att vänta. det är bara att sätta sig ner. tills du vaknar
andra kanske kommer att komma och gå, men förstaprispokalen har jag, tillsammans med halva mitt hjärta redan för länge länge sen givit bort.
kan man få be, så ber jag att min livsklokhetsresa kanske bara har börjat, men att den nu kan ändra riktning och att jag får livskloka mig med något annat än kärlek..
du tittade aldrig åt vänster. det var där jag stod. men du letade på bra.
ok. jag njöt i en halv sekund av din osäkerhet. förlåt. förlåt.
men sedan brast mitt hjärta igenom din smärta
skulle kunna plocka ner evigheten för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0