krispigt

trodde på fullt allvar att jag skulle frysa ihjäl i morse när jag var ute och red vid halv åtta..det var ju frost..
Jösses det är ju inte september än..
denna dag kommer att bli ett liv.. visst är det väl rätt många som får softa hem nån gång sisådär vid halvtresnåret på fredags eftermiddagarna va??..ja så är det inte här då där jag jobbar..inte i dag i alla fall..
ringde veterinären som skulle komma på besök och hörde över tiden.jo då han skulle komma..eller det lät mer som jag dyker upp ospecificerad tid..nån gång på eftermiddan.
men hallå..vill inte han åka hem och göra en brasa och dricka lite vin och äta nåt gott med frun och så också??..hm
han kanske inte har någonstans att elda..
nä då ska vi i stället stå och brottas med en häst..suck
i morgon ska jag hämta ved..så jag kan göra dom där brasorna som jag aldrig kan göra på fredageftermiddagarna för att jag aldrig nånsin kommer hem från jobbet nån gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0