korta timmar

Hej hej. Testar lite.
Ja det var ju också en dag det här. jag kan inte säga var tiden tar vägen. om du ligger och väntar på att du ska få åka till din date för femte gånge och du är så uppihejsan så du håller på att svimma så kan jag garantera att 8 timmar är längre än när du ska blanda Virkon för glatta litet, badda små ringar med klorhexidin(bara namnet får det ju att hurvas), leta sprayflaskor, köpa duschtvål till alla rädda människor för 5,90 från euroshopper, leta handdukar, bunkra upp handdecinfisering som om det var en smärre digerdöd som tog vägen förbi.
 Jomen jag lovar på heder och samvete att inte en chans i världen att dom 8 kan vara lika korta som mina är ..fråga mig inte rent tekniskt hur det går till för det skulle jag gärna vilja vara den första att komma på, men tyvärr..
nähä..nu är det nog läggdags strax med förhoppning om nya friska tag tomorrow...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0