Nominerad!



Jag blev oerhört smickrad av nominering jag fick  av Ejmis häromdagen.
Glad:-)
Tyvärr har jag varit allt för trött för att skicka vidare.
Men nu så.. semesterpigg(..!..) Wildrosa..


Reglerna är som ni säkert redan förstått att kopiera loggan och att sen själv nominera 7 favoritbloggar som ni länkar till.

Mina nomineringar går till:
Ejmis 
(Trots att jag blev nominerad av henne, så vill jag skicka den tillbaka, för hon är en av mina favoriter..)

Mija

Stina

Carolina


Sen blir det svårt, för jag har så många som jag gillar som jag skulle vilja ha med, så jag vill inte välja ut någon speciell
(Är man våg så är man...!)
Det känns som alla andra får ta de andra platserna.
Där jag är in och skriver och så, det är dom jag besöker och gillar..

:-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0